News Flash:

Vrei sa te concentrezi mai bine? Obligatoriu ai nevoie de respectarea catorva reguli! Vezi ce rol au suplimentele si cand trebuie sa le iei

15 Octombrie 2018
300 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.7607 RON (-0.0014)
USD: 4.2653 RON (-0.0005)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti

Vrei sa te concentrezi mai bine? Pentru o mai mare putere de concentrare ar trebui respectate cateva reguli simple. Exista, de pilda, alimente care fac bine creierului nostru, dar si unele care trebuie evitate. Pentru o mai mare putere de concentrare, spun specialistii, ar trebui sa incepeti ziua cu un mic dejun. Acesta are efecte benefice asupra memoriei pe termen scurt si a atentiei. Persoanele care iau micul dejun vor functiona mult mai bine decat cele care sar peste el.
Alimentele recomandate pentru sanatatea creierului sunt cele bogate in fibre, cereale integrale, produsele lactate si fructe. Micul dejun nu trebuie sa fie insa prea bogat in calorii, pentru a nu deveni un impediment pentru mentinerea capacitatii de concentrare. El trebuie sa contina suc de fructe natural, o felie de paine din cereale integrale, somon si o ceasca de cafea.

Cofeina creste nivelul de energie

Nu exista nici un stimulent magic care sa creasca IQ-ul sau sa faca o persoana mai inteligenta decat este, dar anumite substante precum cofeina ar putea sa-i ofere vitalitate si i-ar putea mari capacitatea de concentrare si de atentie, chiar daca acest lucru se intampla doar pe termen scurt. Cofeina se gaseste in ciocolata, cafea, bauturi energizante si in unele medicamente. In cazul acestei substante, deseori, mai putin, inseamna mai mult: consumul excesiv de cofeina poate duce la nervozitate si disconfort.
Pestele este o sursa importanta de proteine, fiind bogat in acizi grasi Omega 3, esential pentru functionarea si dezvoltarea creierului. Aceste grasimi sanatoase au o putere uimitoare asupra creierului: acizii grasi Omega 3 diminueaza riscul dezvoltarii dementei, dar si sansele declansarii unui accident cerebral vascular, incetinesc declinul mental si pot juca un rol vital in imbunatatirea memoriei.

Nucile si semintele sunt surse excelente de , antioxidant care diminueaza regresul cognitiv ce ar putea sa apara o data cu imbatranirea, iar ciocolata neagra are aceste puternice efecte antioxidante si contine stimulente naturale (cafeina) ce poate creste nivelul atentiei si al concentrarii. Dieta sanatoasa este foarte imortanta pentru ca daca lipsesc nutrienti esentiali se poate reduce capacitatea de concentrare.

Alimentatia excesiva sau prea saraca poate interfera, de asemenea, cu capacitatea de concentrare. O masa bogata te face letargic, in timp ce prea multe calorii duc la distragerea atentiei din cauza senzatiei de foame.
O dieta echilibrata este cea ma buna solutie pentru o concentrare eficienta.

In ceea ce priveste suplimentele nutritive, desi multe dintre ele contin vitamina B, C, E, betacaroten si magneziu care ar putea stimula sanatatea creierului, sunt totusi necesare doar celor din a caror dieta lipsesc acesti nutrienti.

De asemenea, pentru o mai mare putere de concentrare nu uita ca este nevoie de: somn suficient; consum corespunzator de lichide; exercitii pentru minte; meditatie,  relaxare; exercitii fizice.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Wow.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1779 (s) | 23 queries | Mysql time :0.030270 (s)