News Flash:

Reteta celui mai puternic leac impotriva tuturor bolilor este in Biblie

12 Iunie 2017
6850 Vizualizari | 0 Comentarii
Maslinul este unul dintre cele mai populare vegetale din intreaga lume si este mentionat in Biblie de mii de ori.
Maslinele si uleiul de masline sunt atat alimente, cat si ”medicamente” foarte folosite. Insa un lucru pe care multa lume nu-l cunoaste e ca frunzele de maslin au cele mai puternice proprietati vindecatoare si combat pneumonia, gonoreea, tuberculoza, gripa, meningita, herpesul, hepatita B si multe alte boli, datorita continutului de oleuropeina.

De asemenea reprezinta un bun cicatrizant in urma operatiilor dar trateaza si infectiile urinare. Frunzele de maslin previn infectiile fungice.
Iti poti prepara ceai din frunze de maslin, un leac eficient impotriva unor boli precum: pneumonia, gonoreea, tuberculoza, gripa, arteroscleroza, botulismul, malaria, ulcerul stomacal, infectii ale tractului urinar si encefalita.
Consumul de frunze de maslin ajuta la refacerea intregului sistem imunitar incarcand in acelasi timp, cu energie, organismul supus unor traume precum chimioterapia. Frunzele de maslin au proprietati atat de curative deoarece contin substante active antivirale, antifungice cu ajutorul carora pot trata complet un numar mare de boli.

Citeste si Ce nu ti s-a spus niciodata despre otetul de mere. Afla adevarul de aici


Reteta ceai de frunze de maslin:


Ingrediente necesare:
15-20 frunze uscate, de maslin
2-3 dl apa fiarta
Puneti frunzele in apa fiarta si lasati-le la foc pentru inca 2-3 minute. Mentineti la infuzat pentru inca 10 minute si scoteti-le. Puteti consuma ceaiul rece sau cald; puteti adauga miere sau lamaie, dupa gust.
Acest ceai trebuie consumat zilnic pentru tratarea diferitelor boli.
Se recomanda consumul preventiv al acestui ceai. Cel mai bine este sa culegeti frunzele primavara. Pastrati-le intr-un recipient inchis si protejati-le de razele soarelui, scrie doctorulzilei.ro.

Nutrientii importanti pe care maslinele ii contin contribuie la mentinerea starii de sanatate prin proprietatile esentiale bunei functionari a organismului. Informatiile nutritionale pentru 100 de grame de masline sunt:
– Calorii 115 kcal;
Carbohidrati 6,26 grame;
– Proteine 0,84 grame;
– Grasimi totale 10,68 grame;
– Fibre alimentare 3,2 grame;
– Niacina 0,037 mcg;
Acid pantotenic 0,015 mcg;
– Piridoxina 0,009 mcg;
– Tiamina 0,003 mcg;
Vitamina A 403 UI;
– Vitamina C 0,9 grame;
– Vitamina E 1,65 mg;
– Sodiu 735 mg;
– Potasiu 8 mg;
– Calciu 88 mg;
– Cupru 0,251 mg;
– Fier 3,30 mg;
– Magneziu 4 mg;
– Mangan 0,020 mg;
– Fosfor 3 mg;
– Zinc 0,22 mg;
– Caroten 237 mcg;
– Cripto-xantina 9 mcg;
– Luteina, zeaxantina 510 mcg;
– Fitosteroli 221 mg;
Grasimi saturate 1,415 grame;
– Grasimi mononesaturate 7,888 grame;
– Grasimi polinesaturate 0,911 grame;

Citeste si Foarte tare! Asa slabesti 5 kilograme in 3 zile! Sigur nu stiai metoda asta!

Desi sunt un aliment bogat in grasimi (80% – 85% din caloriile sale provin din acestea), maslinele furnizeaza grasimi de calitate, precum acidul oleic (acid gras mononesaturat), acid linoleic si acid alfa-linoleic (o grasime esentiala omega-3), toate asociate cu un risc mai mic de dezvoltare a bolilor cardiovasculare si cu un nivel optim de colesterol bun HLD in organism.

Studii recente arata ca grasimile mononesaturate provenite din masline ajuta la reducerea presiunii arteriale, in special datorita acidului oleic cu actiune benefica la nivel celular. Alte beneficii semnificative izvorate din proprietatile nutritive ale maslinelor sunt:
– Prevenirea bolilor cronice. Maslinele contin compusi fenolici importanti, precum oleuropeina si oleocantalul, responsabili cu gustul amarui, specific al acestor fructe. Cele doua substante se numara printre cei mai puternici antioxidanti din natura, care alaturi de vitamina E si carotenoizii din masline, joaca un rol vital in prevenirea cancerului, inflamatiilor, bolilor coronariene, afectiunilor nervoase degenerative si a diabetului.

– Mentinerea integritatii membranelor celulare. Continutul bogat de vitamina E din masline, un antioxidant solubil esential pentru numeroase functii fiziologice, asigura mentinerea integritatii membranelor celulare si a membranelor mucoase (inclusiv la nivelul pielii), prin protectia sporita impotriva actiunii radicalilor liberi.

Citeste si De ce sa nu-ti mai cumperi niciodata fulgi de ovaz macinat pentru micul dejun!

– Asigurarea aportului zilnic optim de micronutrienti. Maslinele furnizeaza cantitati importante de calciu, cupru, fier, mangan si zinc. Mai mult decat atat, sunt surse alimentare pretioase al complexului de vitamine B (niacina, colina si acid pantotenic, in special).

– Tratarea constipatiei. Maslinele au si un efect stimulativ pentru sistemul digestiv, fiind recomandate pentru consum in cazul constipatiei. Excesul de masline poate fi, insa, periculos pentru persoanele care sufera de obezitate sau hipertensiune arteriala.
– Reglarea colesterolului in organism. Grasimile mononesaturate din masline ajuta la reglarea nivelului total de colesterol in corp, prin reducerea celui rau (LDL) si suplimentarea celui bun (HDL).

– Prevenirea ingrasarii. Maslinele au un indice glicemic mic (15), precum in cazul legumelor crucifere, al cepei sau al ciupercilor. Aceasta caracteristica nutritionala este importanta pentru prevenirea ingrasarii, intrucat mentinerea nivelului de zahar in sange la un nivel scazut asigura si reglarea apetitului alimentar.
– Combaterea inflamatiilor in corp. Grasimile mononesaturate si vitamina E din masline sunt un adevarat cocktail de eliminare si prevenire a inflamatiilor in corp, ceea ce inseamna ca acest aliment poate ajuta la combaterea simptomelor bolilor inflamatorii, precum osteoartrita, artrita reumatoida sau astmul. Proprietatile antiinflamatorii ale maslinelor ajuta si la incetinirea proceselor oxidative la nivel celular, incetinind imbatranirea organismului si stimuland eliminarea apei din corp.

Citeste si Iti pocneste maxilarul cand deschizi gura? Uite ce inseamna


– Facilitarea pierderii in greutate. Inlocuirea grasimilor saturate din dieta cu cele mononesaturate (din masline) faciliteaza pierderea in greutate, potrivit specialistilor. In urma unor studii de specialitate, cercetatorii au descoperit ca uleiul din masline descompune grasimile din celulele grase, reducand astfel tesutul adipos de la nivelul abdomenului si rezistenta la insulina. Statisticile medicale arata ca persoanele care mananca in mod regulat masline consuma mai putine calorii in fiecare zi si sunt rareori supraponderale. Testele de sange au aratat ca maslinele stimuleaza productia de serotonina, un hormon care induce starea de satietate. Cercetatorii spun ca maslinele pot ajuta la reducerea aportului zilnic de calorii cu pana la 200 kcal.

– Mentinerea sanatatii parului si a pielii. Maslinele negre sunt bogate in acizi grasi si antioxidanti care hranesc, hidrateaza si protejeaza pielea si parul (vitamina E contribuie cel mai mult la acest efect benefic). Tocmai din acest motiv, uleiul de masline este inclus in numeroase tratamente de infrumusetare si considerat un agent nutritiv si hidratant excelent.

– Controlul alergiilor. Noile cercetari vorbesc despre impactul pozitiv direct al proprietatilor antiinflamatorii detinute de masline asupra alergiilor. Extractele din masline actioneaza similar cu medicamentele antihistaminice la nivelul celular, potrivit unor experimente de laborator. Acestea blocheaza receptorii de histamina si tempereaza raspunsurile alergice in contact cu alergenii. Oamenii de stiinta au ajuns la concluzia ca maslinele ar trebui sa fie o parte importanta a dietei antialergice, intrucat imbunatatesc circulatia sanguina, ajuta la usurarea respiratiei si inlatura eficient toate simptomele alergice, chiar si dupa debutul lor.

sursa: sanatatea
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

maslinul tuberculoza gripa meningita oleuropeina arteroscleroza hormon
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Wow.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1653 (s) | 34 queries | Mysql time :0.044510 (s)