News Flash:

Remedii naturale, necostisitoare, care combat retentia de apa

20 Februarie 2018
383 Vizualizari | 0 Comentarii

Ati observat semne ramase de la sosete, desi ele nu sunt atat de stramte? Greutatea creste brusc fara motiv? Exista edeme, celulita sau pungi sub ochi? Acestea pot fi simptome ale acumularii de exces de lichid in organism. Este necesar sa se consulte un medic pentru a exclude bolile care pot fi, de asemenea, insotite de edeme, cum ar fi afectiuni renale, la sistemul circulator sau tulburari metabolice.

1. Consuma citrice
Puteti elimina umflarea cu citrice. Este important sa nu consumati prea mult pentru a evita alergiile. Se recomanda sa mancati citrice cu cel putin 4 ore inainte de culcare.

2. Dusuri cu apa calaie
O alta solutie pentru a scapa de retentia apei este un dus de contrast. Masati corpul cu un curent de apa de jos in sus, de-a lungul fluxului limfatic. Evitati temperaturile foarte calde si reci si alegeti o temperatura de mijloc.

3. Includeti proteine in dieta zilnica
In tratamentul retinerii apei un rol important il are o dieta sanatoasa care include cantitati suficiente de proteine ​​de origine animala: carne, oua, lapte, branza si peste.

Citeste si Suc de telina - Doza de sanatate la pahar. O sa-l bei cat mai des de acum incolo (reteta)

4. Pentru a preveni retentia de apa…consumati multa apa. Poate parea controversat, dar consumul abundent ajuta de asemenea la eliminarea excesului de lichid din organism. Atunci cand corpul nostru incepe sa nu aiba apa, este nevoie de masuri preventive.

5. Inlocuiti sarea cu ierburi si usturoi
Este necesar ca organismele noastre sa mentina echilibrul optim al nivelurilor de apa-sare pentru realizarea activitatii normale. Excesul de sare este una dintre cele mai mari cauze ale retentiei apei. Daca doriti sa diversificati gustul este bine sa adaugati ierburi sau usturoi.

6. Consumati alimente bogate in magneziu
Includeti in dieta dvs. cacao, hrisca, migdale, cajusi, orez, spanac, fulgi de ovaz si avocado.

7. Sport
Pentru a scapa de umflarea picioarelor sau cel putin pentru a reduce disconfortul, trebuie sa conduceti in mod regulat un stil de viata activ si sa faceti exercitii fizice regulate. Ciclismul, mersul pe jos si inotul sunt activitati care sunt potrivite pentru aproape toata lumea si nu impovareaza articulatiile. Incercati sa incepeti cu cel putin 15 minute pe zi si veti vedea rezultatele.

preluat de pe teo

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

consuma citrice sport
Distribuie:  
Loading...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Wow.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1786 (s) | 34 queries | Mysql time :0.021372 (s)