News Flash:

Foto - Cele mai bune exercitii pentru femeile care poarta tocuri toata ziua

1 Mai 2018
531 Vizualizari | 0 Comentarii

Nimic nu se compara cu o pereche de pantofi cu tocuri inalte care ne cresc increderea in noi. Mersul pe tocuri inalte pe tot parcursul unei zile are efecte asupra labei piciorului, gleznei si gambei. Mecanica mersului pe tocuri inalte este reprezentata de ridicarea gleznei ce scurteaza muschiul gambei, explica antrenorul personal Jessi Kneeland. Urmarile pot fi durerea de glezne sau de genunchi. „Vrem sa combatem aceasta durere prin intinderea acestui muschi in pozitia lui normala,” spune Kneeland. Unul dintre sfaturile sale este de a incerca sa intindem si muschii si tendoanele din zona coapselor pentru a ne asigura ca avem sustinere si stabilitate.

Motivele pentru care picioarele ne dor dupa o noapte in oras este ca tocurile afecteaza echilibrul, dupa cum bine stim, fapt ce creste presiunea asupra gleznelor si muschilor picioarelor.

Citeste si In fiecare zi si-a legat degetele cu benzi de cauciuc. O sa incerci si tu cand vei afla motivul!

Cu toate acestea, nu trebuie sa renuntam la perechile favorite de pantofi cu toc daca nu ne dorim asta. Urmatoarele exercitii formate din intinderi, masaje si miscari de intarire va vor face picioarele sa se simta mai bine. „In zilele in care faceti miscare, includeti si aceste sapte exercitii in timpul incalzirii”, spune Kneeland. „In zilele in care va odihniti, faceti primele cinci miscari pentru a intinde muschii.”

7 exercitii eficiente femeilor care poarta tocuri

  • Incepeti sprijinite pe palme si genunchi. Ridicati fundul in timp ce va indreptati mainile si picioarele (A). Ridicand cate un calcai, „pedalati” picioarele in sus si in jos (B). Alternati picioarele si incercati sa mentineti calcaiul pe podea. Pedalati de 10 ori cu fiecare picior.

  • Stati in fata unui perete la distanta lungimii mainilor. Pasiti inainte cu piciorul drept; mentineti ambele picioare plate pe podea. Puneti mainile pe perete la inaltimea pieptului. Impingeti inainte genunchiul drept astfel incat sa simtiti intinderea muschilor piciorului stand. Mentineti 2 secunde, apoi relaxati. Repetati de 8 ori pentru fiecare picior.

  • Stati intinse pe podea cu picioarele drepte, mainile pe podea in spate. Plasati un cilindru de spuma si incrucisati-va piciorul stang asupra celui drept (A). Ridicati fundul de pe podea. Impingeti corpul inainte ruland cilindrul de spuma sub gambe (B).  Continuati sa rulati incet cilindrul inainte si inapoi sub gambe. Daca simtiti o zona mai intepenita, faceti o pauza de cateva secunde. Rulati 2-3 minute pentru fiecare parte.

  • Stand langa un perete pentru echilibru, plasati o minge mica si tare, precum una de tenis, lacrosse sau golf sub talpa. Rulati mingea pe sub talpa, concentrandu-va asupra boltei plantare. Controlati intensitatea mutandu-va centrul de greutate. Rulati cate un minut sub fiecare talpa.

  • Stand pe piciorul drept, ridicati genunchiul la nivelul soldurilor, ajutati-va de maini pentru suport (A.). Miscand doar din glezna, trasati un cerc cu varful piciorului (B,C). Faceti 5 cercuri cu fiecare picior.

  • Incepeti intinse pe podea cu fata in sus. Indoiti genunchii si plasati talpile plate pe podea (A). Ridicati soldurile astfel incat sa formati o linie dreapta de la genunchi pana la piept (B). Incordati fesierii o secunda, apoi reveniti la pozitia initiala. Repetati de 20 de ori. Odihniti-va un minut intre seturi.

  • Stati in piciorul stang in timp ce tineti niste haltere in zona coapselor (A). Aplecati-va pieptul. Indoiti putin genunchiul stang pana cand simititi incordarea tendoului. Extinde-ti piciorul drept in spatele dumneavoastra (B).

Reveniti la pozitia initiala. Faceti 3 seturi de cate 10 repetari pentru fiecare picior. Odihniti-va un minut intre seturi.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

jessi kneeland kneeland
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Wow.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1556 (s) | 23 queries | Mysql time :0.018225 (s)