News Flash:

Fa acest exercitiu doar 4 minute pe zi si vei vedea o diferenta enorma in doar cateva zile

6 Noiembrie 2018
3361 Vizualizari | 0 Comentarii

Ai incercat de mult sa iti schimbi infatisarea intr-un mod dramatic? Cum ai reactiona daca ai afla ca e posibil sa iti modifici corpul in numai patru minute? Poate crezi ca e prea frumos ca sa fie adevarat. Totusi, daca iti dai seama de cat de bine e sa faci exercitiul scandura in fiecare zi, te vei bucura de un corp perfect si iti vei imbunatati si rezistenta si vigoarea.
Desi acest exercitiu nu da rezultate rapide, acestea se acumuleaza in timp si, intr-un final, vei fi uimita de ce ai obtinut. Tot ce trebuie sa faci e sa repeti exercitiul pentru patru saptamani, incontinuu.
Pentru inceput trebuie sa rezisti in aceasta pozitie pentru 20 de secunde si sa nu iti stresezi prea tare corpul. Va trebui apoi sa maresti treptat durata exercitiului. Nu crezi ca suna simplu? Treptat, dar progresiv, iti vei mari rezistenta pana cand vei putea sa rezisti in pozitia scandurii timp de patru minute. Pentru acest lucru, trebuie sa urmezi planul de mai jos:

  • Ziua 1 – incepe cu 20 de secunde
  • Ziua 2 – continua cu 20 de secunde
  • Ziua 3 – creste durata la 30 de secunde
  • Ziua 4 – continua cu 30 de secunde
  • Ziua 5 – creste durata la 40 de secunde
  • Ziua 6 – relaxeaza-te
  • Ziua 7 – creste durata la 45 de secunde
  • Ziua 8 – continua cu 40 de secunde
  • Ziua 9 – creste durata la 60 de secunde
  • Ziua 10 – continua cu 60 de secunde
  • Ziua 11 – continua cu 60 de secunde
  • Ziua 12 – creste durata la 90 de secunde
  • Ziua 13 – relaxeaza-te
  • Ziua 14 – continua cu 90 de secunde
  • Ziua 15 – continua cu 90 de secunde
  • Ziua 16 – creste durata la 120 de secunde
  • Ziua 17 – continua cu 120 de secunde
  • Ziua 18 – creste durata la 150 de secunde
  • Ziua 19 – relaxeaza-te
  • Ziua 20 – continua cu 150 de secunde
  • Ziua 21 – continua cu 150 de secunde
  • Ziua 22 – creste durata la 180 de secunde
  • Ziua 23 – continua cu 180 de secunde
  • Ziua 24 – creste durata la 210 secunde
  • Ziua 25 – relaxeaza-te
  • Ziua 26 – continua cu 210 secunde
  • Ziua 27 – creste durata la 240 de secunde
  • Ziua 28 – continua asa ca sa iti imbunatatesti rezistenta.

Asigura-te ca faci exercitiul asa cum trebuie. Coatele ar trebui sa fie asezate chiar sub umeri, pentru o distributie corecta a greutatii. Coloana vertebrala ar trebui sa fie dreapta, ca sa nu existe o presiune inutila asupra gatului sau spatelui. Tine-ti picioarele usor departate unele de celelalte – totusi, coapsele ar trebui sa se atinga. Respira calm, fiindca trupul tau ar trebui sa fie cat mai relaxat posibil. Acest exercitiu te va ajuta:

  • Sa ai un abdomen tonifiat
  • Sa reduci durerea de spate
  • Sa cresti flexibilitatea in zona grupelor de muschi de la posterior
  • Imbunatatirea dispozitiei prin eliberarea tensiunii
  • Imbunatatirea posturii si a echilibrului
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

exercitiu slabit
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Wow.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1365 (s) | 23 queries | Mysql time :0.010746 (s)