News Flash:

Exercitii de tratament pentru durerea de maini

20 Noiembrie 2018
450 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6478 RON (-0.0072)
USD: 4.0820 RON (-0.0247)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti

Durerea mainilor poate afecta totul, inclusiv modul in care lucrati, jucati, comunicati si exprimati-va. Cea mai frecventa cauza a durerii de mana este sindromul artritei sau a tunelului carpian, o coliziune a nervului incheieturii mainii care poate provoca amorteala si slabiciune a degetelor. Fiecare dintre aceste tulburari afecteaza in mod disproportionat femeile. De multe ori este o lucrare pe care o facem presiune si tensiune pe degete, incheieturi, maini, tendoanele, si exista o multime de leziuni repetitive de stres, care rezulta din perioadele grele de lucru pe calculator, sedinta de ore lungi, miscarile repetitive, miscarea excesiva puternic. Vatamarea mainilor poate aparea mai ales atunci cand mouse-ul se apuca puternic, avand o pozitie incorecta cand utilizati tastatura

Folosirea frecventa a dispozitivelor, cum ar fi telefoanele mobile, telefoane inteligente, playere de muzica digitala, acestea sunt surse de durere reclamatii maini. Potrivit Societatii Americane rapoarte pentru a utiliza terapeutilor de mana intensive pentru aceste dispozitive, care necesita adesea utilizarea de degetul mare pentru perioade lungi de timp care rezulta in inflamarea tendoanelor si sindromul de tunel carpian. Dar chiar si dispozitive low-tech care strange mainile si incheieturile.

Exista mai multe surse potentiale de maini durere, inclusiv prejudiciu de mana, boli autoimune, dureri articulare, leziuni ale nervilor sau a tendoanelor in maini. Exercitii de tratament al durerii mainilor:

In cazul in care simptomele nu sunt mainile severe dureri, medicul poate recomanda exercitii pentru a consolida si intinde mainile tale, ca parte a unui program de sport care include obtinerea restul fara medicamente Alcetroedah anti-inflamatorii, cum ar fi Alaabrovin, modificari de acasa sau de mediu de lucru. .

Exercitiile de intindere va ajuta sa mariti miscarea musculara si sa prelungiti muschii si tendoanele asociate cu acestea. Promovati activitati care dau fortei musculare si creste capacitatea musculaturii de a indura. Dar ar trebui sa evitati aceste exercitii atunci cand aveti artrita sau durere. Daca aveti o slabiciune a incheieturii sau a bratului, cel mai bine este sa gasiti sfatul medicului inainte de a incepe programul de exercitii fizice. Executati urmatoarele exercitii incet si deliberat: Daca simtiti durere si amorteala, trebuie sa incetati sa luati sfatul medicului dumneavoastra.

Exercitii de miscare:

Daca aveti o serie de miscari slabe ale mainilor, este posibil sa aveti dificultati in efectuarea procedurilor normale, cum ar fi deschiderea unei reumpleri. Aceste exercitii va ajuta sa va miscati incheietura mainii si degetele prin miscari naturale si utilizand functii specifice pentru toti tendoanele din mana. Fiecare practica are un set de 10 repetari de trei ori pe zi.

1. Exercitarea Impingeti incheietura mainii si indoiti:
Asezati antebratul pe masa astfel incat mana sa fie pe margine si palma mainii sa fie in jos. Pentru a obtine restul incheieturii mainii trebuie sa puneti un prosop mic. Incercati sa va miscati pana cand simtiti o intindere blanda si returnati-o in pozitia de plecare. Repetati aceiasi pasi atunci cand palma se afla in fata.

2. Abaterea incheieturii:
Puteti oferi suport pentru antebrat, plasandu-l pe masa cu mainile pe partea laterala si cu degetele bine cu un prosop mic asezat sub incheietura mainii si deplasand incheietura mainii in sus si in jos prin toata gama de miscari.

3. Bend Thumb:
Exercitarea incepe cu un individ in pozitia mainii si degetelor dreapta, asa cum se arata in imagine si pentru a muta degetul mare peste palma si apoi a reveni la pozitia de pornire din nou.

4. Alunecarea tendoanelor de mana:
Incepeti prin extinderea degetele mainilor intr-un rand si apoi sa ia o stranse degetele de prindere si apoi se deschide din nou mana si sa ia degetele de prindere complet si repetitie ar prefera sa ramana in fiecare pozitie timp de 5-10 secunde si sa pastreze la incheietura mainii drepte in toate miscarile.

Exercitii de intindere:
Cand efectuati sarcini repetitive, veti afecta scurtarea musculaturii si le veti face stranse si dureroase. Urmatoarele exercitii sunt deosebit de utile in reducerea inflamatiei antebratului si a muschilor ingust. Trebuie sa faceti aceste exercitii usor si ar trebui sa simtiti intinderea si nu durerea. Pentru fiecare exercitiu puteti face de 4 ori si de doua ori pe zi si tineti intinderea timp de 15 – 20 de secunde si odihniti 30 de secunde dupa fiecare repetare.

5. Incheietura mainii:
Puteti exersa acest exercitiu in timp ce stati sau in picioare si incepeti cu un cot indoit de partea dvs. Cealalta mana controleaza mana din partea superioara asa cum se arata in imagine si incearca sa indoaie incheietura mainii. Pentru a mari intinderea, rotiti usor incheietura mainii spre degetul mai mic.

6. Intindeti incheietura flexorului:
Exercitiul incepe cu un cot usor indoit, indoind palma mainii de sus, prinzandu-ti degetele cu cealalta mana si incercand sa-ti tragi degetele in sus.

Exercitii de rezistenta:
Exercitiile de rezistenta intaresc muschii. Aceste exercitii sunt deosebit de utile pentru a scapa de durere si daca aveti infectii cum ar fi artrita reumatoida, desi nu ar trebui sa se faca atunci cand suferiti de durere severa. Medicii sunt de asemenea recomandati pentru aceste exercitii pentru a creste rezistenta la intarirea si reabilitarea muschilor dupa leziuni. Se pot face progrese mai dificile in aceste exercitii si exercitiile sunt mai dificile prin utilizarea unor greutati usoare.

7. Rezistenta la intinderea incheieturii mainii:
Tineti mana ranita in jos si mana opusa in partea de sus Incercati sa ridicati mana ranita, dar nu lasati-o sa se miste si sa ramana in aceasta pozitie timp de 10 secunde si repetati de 10 ori.

Consolidarea mainilor cu greutati:
Puteti incepe programul hands-up prin captarea greutatilor usoare (aproximativ 1 – 3 kilograme) in timpul exercitiilor de exercitiu incepeti intindeti incheietura mainii in sus si apoi indoiti incheietura mainii pentru a obtine abaterea. Puteti obtine o crestere treptata a greutatilor atunci cand obtineti un control maxim asupra miscarii mainii. Cel mai bine este sa faceti exercitiile pe trei seturi de 10 ori si sa va mentineti pozitia timp de 10 secunde. Nu este recomandat sa faceti acest exercitiu in fiecare zi, deoarece muschii de pe maini trebuie sa se odihneasca intre sesiuni, astfel incat sa nu provoace exercitii in durere.

Coaja scoarta de scoarta:
Coaja de salcie este sursa originala de aspirina. Contine substante chimice (salicilate) care amelioreaza durerea, inflamatia durerii si inflamatia.

Banyan iarba:
Interzicerea ceaiului este cunoscuta ca o modalitate foarte buna de a calma nervii deoarece contine compusi activi care actioneaza ca un antiinflamator. Prin urmare, este recomandabil sa dati zilnic cateva cane de bunnage.

Ananas:
Ananasul contine bromelaina, un promotor de proteine ​​care ajuta la ameliorarea simptomelor sindromului de tunel carpian. Bromelaina reduce inflamatia si este o componenta de siguranta a utilizarii. Puteti lua aproximativ 2 grame de brom fara efecte secundare.

Red Peppers:
Ardeiul rosu contine sase compusi care amelioreaza durerea. Exista aproximativ sase compusi care lucreaza pentru a ameliora durerea si inflamatia. Puteti adauga cateva lingurite de pulbere de ardei rosu intr-o ceasca de lotiune de piele si masati incheieturile cu amestecul.

Turmeric:
Turmeric contine curcumina, o substanta chimica care actioneaza ca agent antiinflamator. Unele studii sugereaza ca curcumina este buna in combaterea inflamatiei, dar are si unele efecte secundare. Prin urmare, se recomanda utilizarea turmericului, dar consultati mai intai medicul.

Cummins:
Dintre condimentele care lucreaza pentru ameliorarea durerii si inflamatiei. Deci, este recomandat sa-l introduceti in majoritatea alimentelor pe care le faceti singur acasa, cum ar fi curry de orez sau curry de telina.

Luati odihna:
Puteti evita folosirea incheieturii sau incheieturii mainii deteriorate timp de cateva saptamani. Pentru a da tesutului inflamat in interiorul tunelului carpal o oportunitate de a buzelor.

Purtati aripile incheieturii mainii:
Medicul poate sugera sa poarte o atela incheietura mainii pentru a aduce confort la incheietura mainii, deoarece atela mentine incheietura mainii si va poate fi purtat in timpul somnului sau in timpul activitatilor normale pe tot parcursul zilei.

Luati analgezice care reduc inflamatia:
Poti manca medicamente anti-inflamatorii, cum ar fi aspirina si Alaabrovin, deoarece acestea ajuta la reducerea durerii si umflarea tesutului din interiorul tunelului carpian.

Incercati experienta Yoga:
Studiul a constatat ca persoanele care practica yoga, au prezentat o ameliorare in ameliorarea durerii incheietura mainii si sindromul de tunel carpian .lonha ajutor intindere si consolidarea articulatiilor.

Apa calda:
Se inmoaie mana care sufera de dureri in apa calda pentru o perioada de timp, ajuta la ameliorarea durerii .taziz mainilor prin activarea circulatiei sangelui in aceasta regiune, si pana oxigen in zonele afectate. Puteti ameliora durerea articulatiilor si muschilor deteriorati si puteti rigida articulatiile intr-o mare masura. Repetarea exercitiilor la intervale regulate ajuta la ameliorarea durerii mainilor. Apa calda poate fi unul dintre tratamentele importante pentru o usurare instantanee.

Scortisoara si miere:
O combinatie de scortisoara si miere poate elimina usor durerea mainii. Scortisoara de scortisoara are proprietati antimicrobiene puternice care ajuta la tratarea inflamatiei si ameliorarea durerii cauzate de inflamatie. Mierea este, de asemenea, un excelent dezinfectant natural care mareste viteza de vindecare pentru a obtine o usurare a durerii de mana.

Usturoi brut:
Serviti pasta de usturoi brut si incalziti usor cu doua tulpini de ulei de mustar pentru a adauga pasta de usturoi Aplicati chitul in zonele afectate si spalati dupa cateva ore. Usturoiul poseda proprietati terapeutice, in special atunci cand este aplicat local pentru ameliorarea durerii de mana. Din cauza continutului alesin in usturoi si pentru a preveni cresterea microorganismelor si, prin urmare, tratamentul inflamatiei.

Mnkom sare Epsom:
Sarea este bogata in sulfat de magneziu si are un efect calmant al durerii mainilor. Va ofera o usurare instantanee. Desi magneziu nu poate fi produs de catre organism, este un ingredient necesar pentru a scapa de dureri si inmuierea mainile in solutie de sare este una dintre cele mai usoare remedii acasa pentru dureri de mana. Pregatiti un castron de apa si sare si inmuiati mana in interiorul acestuia.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

durere maini
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Wow.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1714 (s) | 34 queries | Mysql time :0.021611 (s)