News Flash:

Dieta cu ”fibre vegetale” te ajuta sa slabesti vazand cu ochii. Meniul saptamanii

22 Iulie 2019
914 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.7536 RON (-0.0046)
USD: 4.3072 RON (-0.0114)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti

Dieta cu fibre vegetale este originara din Statele Unite si are la baza ample cercetari stiintifice. Ea se bazeaza pe cresterea aportului de legume si fructe, dar si de cereale integrale, paine integrala sau legume uscate. Alimentatia trebuie sa contina un numar mic de calorii, grasimi si zaharuri.

Ca orice dieta de slabit, si aceasta are o seri de avantaje, dar si dezavantaje.

Iata care sunt AVANTAJELE:

  • Fibrele sunt ingrediente care ajuta la mentinerea in forma buna a sistemului digestiv.
  • Alimentele care contin fibre sunt bogate si in carbohidrati, necesari pentru a avea energie intreaga zi.
  • Dieta cu ”fibre vegetale” este recomandata si persoanelor care sufera de constipatie, de diabet.
  • Consumul de fibre duce la reducerea nivelului colesterolului
  • Fibrele sunt cea mai buna sursa pentru a preveni aparitia bolilor cardiovasculare.

Acestea sunt DEZAVANTAJELE:

  • Un numar mai mare de fibre vegetale introduse in dieta zilnica poate crea unele probleme digestive.
  • Pot sa apara balonari, gaze sau chiar dureri abdominale.
  • Dieta NU trebuie urmata de persoanele care sufera de boli intestinale!

Alimentele bogate in fibre sunt:

  •  Cereale complete
  • Prune si caise uscate
  •  Migdale si nuci
  •  Fasole alba fiarta
  •  Gutui si pere
  •  Mazare
  •  Fasole verde
  • Morcovi
  • Spanac

Meniu saptamanal

LUNI

  1. Micul dejun: o cana cu lapte (250 ml) cu cereale complete
  2. Pranz: o portie de fasole verde fiarta (300 grame), 100 grame piept de pui la gratar si o felie de paine cu secara
  3. Cina: o salata de morcovi rasi cu telina, un iaurt fara grasime, un mar si doua nuci.

MARTI

  • Micul dejun: o banana, trei nuci
  • Pranz: o portie de carne fiarta de pui (100 grame), o portie de mazare fiarta (200 grame), o felie de paine neagra
  • Cina: o cana de lapte degresat cu cereale complete, trei prune uscate, o para.

MIERCURI

  1. Micul dejun: branza de vaci degresata cu doua felii de paine de secara, o caisa
  2. Pranz: o portie de fasole batuta, o portie de ficatei de pui fierti (100 grame), un mar
  3. Cina: doi morcovi rasi, un iaurt fara grasime, trei nuci.

JOI

  • Micul dejun: o cana de lapte degresat cu cereale, caise uscate
  • Pranz: fasole verde fiarta cu branza de vaci degresata, peste la cuptor
  • Cina: trei migdale, o piersica, doi porumbi fierti sau 200 de grame de boabe de porumb congelat (fierte).

VINERI

  • Micul dejun: un ardei gras umplut cu branza de vaci degresata, o felie de paine de secara, trei prune uscate
  • Pranz: o portie de piept de pui la gratar, mazare fiarta cu sos de rosii, o felie de paine de secara, o para
  • Cina: un iaurt fara grasime, morcovi rasi cu telina, o gutuie, trei nuci.

SAMBATA

  • Micul dejun: o cana de lapte degresat cu cereale complete, patru migdale
  • Pranz: o pulpa de pui la cuptor, o salata de rosii cu ardei si castraveti stropita cu suc proaspat de lamaie, o felie de paine de secara, un mar
  • Cina: doi porumbi fierti sau 200 de grame de boabe de porumb congelat (fierte), trei prune uscate, o para.

DUMINICA

  • Micul dejun: doua felii de paine de secara cu branza de vaci degresata si o rosie, o banana
  • Pranz: un piept de pui la gratar (150 grame), o portie de fasole batuta, doua rosii, o piersica
  • Cina: 200 de grame de mamaliguta cu branza de vaci degresata si un un iaurt fara grasime, trei migdale, doua nuci.

 

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

dieta fibre
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Wow.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1317 (s) | 23 queries | Mysql time :0.023232 (s)