News Flash:

Cum slabesti eficient dupa Pasti respectand cateva reguli simple

6 Aprilie 2018
505 Vizualizari | 0 Comentarii

Abuzul de sarmale, cozonac si alcool ,,se repara” cu rabdare, relaxare si cu multe lichide fara zahar. Oboseala, balonare, disconfort, un kilogram-doua in plus, acestea sunt efectele ospatului traditional de Craciun stropit cu alcool. Organismul supus la caznele digestiei la foc continuu are nevoie de detoxifiere ,,de urgenta”.

Bea apa
Setea este adesea confundata cu senzatia de foame, motiv pentru care este recomandat ca atunci cand simti nevoia de a rontai ceva sa bei apa mai intai. Apa ajuta si la senzatia de satietate. Unii experti sugereaza cateva inghitituri de apa sau chiar de cei rece inainte si in timpul mesei.

Stabileste obiective realiste
Pierderea a 500 de grame sau a unui kilogram pe saptamana este ceva realizabil. Cele mai bune programe de slabit recomanda oprirea la primele 4,5 kilograme date jos si mentinerea siluetei pentru sase luni inainte de trecerea la un alt nivel.

Strecoara si momente de rasfat
Daca iti permiti sa mananci ce doresti pentru doua mese din 21, nu vei provoca o dauna prea mare dietei si te vei simti mai putin privat de placeri.

Citeste si Sfat de la nutritionist: Cat trebuie sa mancam de Paste

Mananca putin si des
Persoanele care si-au mentinut departe kilogramele in plus pentru ani buni mananca, de obicei, de cinci ori pe zi. Mesele usoare si frecvente iti tempereaza apetitul, cresc nivelul de energie si buna dispozitie si chiar imbunatatesc metabolismul, procesul de digestie arzand calorii.

Stabileste obiective pentru fiecare saptamana
Nu incerca sa iti revizuiesti dieta deodata. Daca faci prea multe schimbari odata, exista sanse mari sa renunti pentru ca nu poti respecta ce ti-ai propus. Este mai bine sa schimbi un singur aspect pe saptamana, cum ar fi sa mananci cel putin o bucata dintr-un fruct pe zi.

– Incepe cu 10 la suta
Cei care incep dieta hotarati sa atinga doar 10 la suta din obiectivul pe termen lung al dietei ar putea avea cele mai mari sanse de succes. Pierderea primelor kilograme aduce si cele mai mari beneficii pentru sanatate, grasimea din jurul abdomenului, prima care dispare, fiind cea mai periculoasa.

Condimenteaza-ti mancarea
Ardeiul, scortisoara sau piperul cresc temperatura corpului si astfel este stimulat procesul de ardere al caloriilor. In plus, piperul intareste vasele de sange si scade nivelul colesterolului. Potrivit unei cercetari publicate in jurnalul Diabet Care, consumul unei linguri de scortisoara pe zi, scade considerabil nivelul colesterolului. Un alt studiu efectuat de cercetatorii de la Centrul pentru Nutritie Umana din cadrul Universitatii din California a demonstrat ca ardeiul iute este un aliat de nadejde in curele de slabire, deoarece principala substanta care da gustul picant ardeiului iute, capsaicina, ajuta la arderea grasimilor din corp, reduce pofta de mancare si accelereaza metabolismul.

Citeste si Ce poti sa mananci fara nici o grija, ca sa previi diabetul - Ce spun diabetologii

Mananca doar doua treimi din portie
Cand iei masa in oras, poti sa eviti tentatia de a lasa farfuria goala daca dai la o parte o treime din portia servita. Aceasta tehnica simpla poate insemna ca renunti la 500 de calorii pe zi.

Evita excesele de alcool
Alcoolul este o sursa de calorii. O bere de 0,330 litri contine 150 de calorii, in timp ce un pahar de vin de 100 de mililitri are 85 de calorii. Cele mai periculoase din acest punct de vedere sunt cocktailurile-crema, echivalente fiecare cu un desert. Sfatul cel mai simplu: daca vrei sa slabesti, bea doar apa.

Pune biletele pe frigider
Ca sa iti pastrezi determinarea in lupta cu kilogramele, lipeste pe frigider si in camara biletele cu mesaje pentru tine. O sugestie ar fi un semn STOP sau intrebari ca “Vrei aceasta mancare suficient de mult incat sa o porti pe tine?” sau “Caloriile chiar merita consecintele?”

Citeste si Ce poti pune in mancare ca sa nu te ingrasi - Nu are nici gust, nici culoare, deci nu schimba gustul mancarurilor absolut deloc

Stai departe de sucuri
Acestea sunt o sursa majora de calorii si sunt foarte consumate, desi fluidele nu satisfac apetitul la fel de bine ca alimentele solide. Daca ai pofta de ceva dulce, ar fi mai bine sa rontai ceva fara prea multe grasimi decat sa bei un suc. Iar daca iti este foarte sete, cel mai bine este sa bei apa sau ceai rece neindulcit.

Mananca incet si savureaza fiecare inghititura
Daca mananci pe fuga sau in fata televizorului, vei avea tendinta de a manca mai mult decat trebuie. Ai putea, in schimb, sa aranjezi masa de fiecare data si sa savurezi portia dintr-o farfurie de portelan. Iti vei concentra mai bine atentia si sunt mai multe sanse sa nu faci excese.

Consuma mai multe proteine
Studiile sugereaza ca proteinele prelungesc senzatia de satietate mai eficient decat carbohidratii sau grasimile. Proteinele au nevoie si de mai multe calorii pentru a fi digerate, asadar este recomandat doar o cantitate mica in plus. Sunt recomandate sursele de proteine cu putine grasimi, precum iaurtul sau branza cu nivel scazut degrasime, bauturile si gustarile din soia, sau piept de curcan feliat subtire.

Citeste si Cheia slabirii garantate. Ritualul care este mai eficient decat o dieta. Atentie, un viciu indragit predispune la ingrasare

Ai grija la marinmea portiilor de mancare
Dimensiunea portiilor poate fi aproximatia gresit cu usurinta. Foloseste cu incredere lingurile si vasele de masurat, in special pentru dressingurile de salata, lactate si maioneza.

Inlocuieste dulciurile cu fructe
Orienteaza-te spre alternative nutritive si cu putine calorii pentru produsele dulci si cu nivel mare de grasimi. Incearca struguri inghetati in locul bomboanelor sau capsuni proaspete in sos de caramel cu zero grasimi in loc de ciocolata.

Gandeste pozitiv
Lipsa stimei de sine este o cauza serioasa a exceselor alimentare, considera expertii.  Obisnuieste-te sa te concentrezi pe aspectele tale cele mai bune in detrimentul celor mai slabe. Cumpara haine care ti se potrivesc si pe care sa le porti cu placere

Ia o pauza
Nu spune nimeni ca trebuie sa iti atingi obiectivul fara sa faci si greseli. Repeta-ti ca poti reusi sa dai jos din kilograme pas cu pas si ca poti incepe din nou de fiecare data cand gresesti. Daca mananci prea mult intr-o noapte, de exemplu, revino la dieta dimineata urmatoare concentrandu-te pe metodele care au functionat in trecut.

Relaxeaza-te
Unii oameni cedeaza cand sunt stresati, aspect sugerat si de un studiu al Universitatii Yale. Potrivit acestuia, femeile care secreta cel mai mult cortizol (hormon eliberat in momente de stres) consuma cea mai mare cantitate de mancare grasa dupa respectiva perioada. Daca te afli frecvent in situatii stresante, incearca mai bine sa inveti yoga, sa meditezi sau sa faci exercitii de meditatie.

preluat de pe doctorulzilei

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

bea apa condimenteaza-ti mancarea
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Wow.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1616 (s) | 23 queries | Mysql time :0.022632 (s)