News Flash:

Ce trucuri folosesc magazinele de haine ca sa-i prosteasca pe clienti

17 Aprilie 2018
910 Vizualizari | 0 Comentarii

Tuturor ne place sa mergem la cumparaturi. Dar magazinele ascund mult mai multe decat niste clipe fericite. Si, ori de cate ori vezi ofertele grozave, etichetele cu preturi bune sau hainele care ti se potrivesc perfect, este pur si simplu pentru ca vor sa te insele si sa te faca sa cumperi neaparat. Asigura-te ca interesele prioritare sunt ale tale. Cunoscand aceste detalii, poti economisi o gramada de bani si poti decide cu intelepciune unde sa-i cheltui.

1. Dimensiunile
E ceva ce am putut observa cu totii. Producatorii nu au un acord specific pentru a masura dimensiunile etichetate pe haine. In acest fel, intr-un magazin, poti purta o dimensiune mica, iar in altul poate nu incapi intr-o pereche de pantaloni aceeasi masura. Cel mai bun lucru este sa fii constient de dimensiunile standard din tara noastra si sa detectezi cum pot fi inselatoare.

2. Rafturi
Rafturile magazinelor ti se pot parea foarte neglijente si dezordonate, dar este o intreaga strategie gandita pentru ordonarea produselor. Spre exemplu cele mai renumite si mai scumpe produse vor ramane la nivelul mediu de vedere al consumatorilor, in timp ce articolele mai ieftine si brandurile necunoscute vor ramane la picioarele tale si nu vor fi percepute de acelasi numar de persoane. Data viitoare cand mergi la cumparaturi, uita-te la ce se afla in spatiile mai mici, ascunse.

Citeste si Ce e bine sa-ti speli hainele cumparate inainte de a le imbraca

3. Tentatii
Companiile de supermarketuri aranjeaza, de obicei, produsele de prima necesitate (cum ar fi laptele) la sfarsitul magazinelor, astfel incat inainte de a ajunge la ele sa treci pe langa dulciuri, bomboane si gustari care nu fac parte din bugetul tau, dar in fata carora cedezi totdeauna. Chiar si cu o vointa puternica, nu poti nega ca ai cumparat vreodata o bomboana sau o guma plasata la casa de marcat. Desi intamplator, totul este calculat la rece …

4. Luminile
Un alt truc subtil din cauza caruia iti cumperi mai multe produse sunt lampile cabinelor de proba din magazinele de imbracaminte. Becurile verticale care se incadreaza pe ambele parti ale oglinzilor in care te uiti fac ca silueta ta sa para mai subtire si te impiedica sa vezi anumite umbre care ti-ar schimba drastic opinia asupra unei anumite piese vestimentare Anumite imperfectiuni vor ramane ascunse de ochii tai si vor aparea mai tarziu.

Citeste si Hainele din cauza carora poate fi declansat cancerul. Cand devin blugii periculosi

5. Preturi
Diferentele dintre cifrele de pe lucrurile pe care le cumperi, de asemenea, joaca un factor major pentru cheltuielile tale. Gandeste- te la preurile tip 2,99. Automat vei percepe ca e vorba de 2 lei. Deci, oamenii de marketing evita sa rotunjeasca preturile. In plus, sunt asezate unul langa altul un produs scump si unul ieftin. Asta se intampla des in magazinele de telefonie mobila (ti e va parea foarte ieftin un telefon de 200 de euro daca e pus langa unul de 500 de euro) si la fel sunt gandite si meniurile restaurantelor.

6. Marime
O alta strategie necunoscuta este cresterea dimensiunii carucioarelor de cumparaturi, pentru ca simti nevoia ciudata de a le umple, chiar daca intentia ta este sa cumperi mai putin. De aceea, odata cu trecerea anilor, ele devin mai mari, o diferenta imperceptibila, dar reprezinta milioane de profituri pentru companii. Totul este supravegheat de psihologi care “ataca” cele mai slabe puncte ale mintii tale.

Citeste si Ce sa pui in bagajul de vacanta si cum sa impachetezi

7. Muzica
Melodiile care sunt adesea puse in supermarketuri sunt compuse special astfel incat sa te misti mai incet si astfel petreci in medie mult mai multe minute decat ti-ai dorit initial. In sectiunea de imbracaminte, e aleasa muzica pop , care sa te faca sa te simti mai increzator in tine insuti, ceea ce va duce la achizitionarea a ceva ce nu ai putea purta niciodata! Rezultatul este un mediu ideal pentru a cheltui toti banii. Nu-i lasa sa te mai pacaleasca.

8. Excluderea simbolurilor
Multe companii decid sa elimine simbolul valutar care ar trebui sa apara langa cifra de pret pentru a-ti distrage atentia in timp ce faci cumparaturi. Studiile psihologice arata ca oamenii cheltuiesc mai mult atunci cand nu percep aceste date si “isi relaxeaza buzunarul”.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

dimensiunile rafturi tentatii luminile preturi marime
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Wow.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1546 (s) | 34 queries | Mysql time :0.015178 (s)