News Flash:

Ce sa mananci inainte de a te baga in pat, ca sa poti slabi cat mai repede

28 Februarie 2018
4951 Vizualizari | 0 Comentarii

Consumul meselor inainte de a merge la culcare nu este obicei destul de bun, mai ales atunci cand vine vorba de alimente grase, greu de digerat. Dar, daca esti prea infometat si nu poti adormi din cauza asta, poti manca aceste ingrediente fara sa-ti fie teama ca te vei ingrasa sau ca vei avea dificultati in timpul somnului.

1. Smantana slaba
O ceasca de smantana slaba ii va oferi organismului proteinele necesare iar tie iti va usura somnul. Proprietatile probiotice ale acestui aliment vor calma intestinele, de asemenea.
 
2. Cascaval
Doar o bucatica din acest tip de „branza” iti va oferi senzatia de satietate, avand doar 80 de calorii.

3. Faina de ovaz
Fulgii de ovaz contin aproximativ 200 de calorii. Acestia sunt usor de digerat si iti vor potoli stomacul.

Citeste si Remedii naturale, necostisitoare, care combat retentia de apa

Fulgi de ovaz - Beneficii pentru sanatate

Fulgii de ovaz reprezinta unul dintre cele mai sanatoase alimente pe care le putem consuma la micul dejun ori in cadrul gustarilor, deserturilor, meselor de dieta. Bogat in fier, fibre alimentare si tiamina, ovazul este un superaliment ieftin care merita mai multa apreciere. Ovazul aduce numeroase beneficii sanatatii:

  • ajuta la scaderea colesterolului rau;
  • o cura de slabire este mai usor de urmat daca includem fulgii de ovaz;
  • confera energie, ceea ce este de ajutor pentru sportivi si persoane active;
  • hidrateaza pielea;
  • sustin sistemul imunitar;
  • protejeaza sistemul cardio vascular;
  • reduc riscul de diabet de tip 2;
  • regleaza nivelul tensiunii arteriale;
  • au actiune antioxidanta, reducand stresul oxidativ;
  • previn constipatia;
  • regleaza glicemia.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

smantana slaba cascaval
Distribuie:  
Loading...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Wow.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1675 (s) | 34 queries | Mysql time :0.013982 (s)