News Flash:

Ce sa mananci ca sa nu mai racesti niciodata

23 Iunie 2017
3139 Vizualizari | 0 Comentarii
Anumite alimente sunt atat de bogate in vitamine si minerale incat este indicat sa nu ne lipseasca din alimentatie. In sezonul rece, o alimentatie corecta, cu multi nutrienti, ne va creste imunitatea. Iata ce alimente putem consuma mai des iarna, pentru a avea vitalitate, energie si anticorpi.

Migdale - Daca vei consuma zilnic o mana de migdale ti-ai asigurat doza optima de vitamina E, un puternic antioxidant. Studiile au demonstrat ca o carenta din aceasta vitamina poate cauza mari probleme in sistemul imunitar. Consumul de vitamina E este benefic si pentru par si piele, care sunt protejate in sezonul rece si devin matasoase.

Nuci – Mananca des nuci in sezonul rece, pentru ca ele vor tine departe infectiile si vor stimula activitatea cerebrala. Nucile sunt excelente pentru sanatate, gratie continutului bogat in Omega 3 si in polifenoli, care au actiune antiinflamatoare.

Citeste si Fierbe lamaie seara si bea lichidul imediat ce te trezesti, a doua zi. Vei fi socat de efecte!

Datorita substantelor nutritive pe care le contin, nucile combat cancerul, protejeaza inima si vasele sangvine si maresc rezistenta organismului la infectii. Specialistii recomanda sa fie consumate 7 nuci pe zi.

Chimen negru – Daca nu stiai, uleiul de chimen este un excelent imunostimulator, are o actiune antistaminica si antialergica. Se poate consuma dimineata, pe nemancate, sau se pot prepara diverse salate cu acest ulei minune.

Chimenul negru este recomandat pentru stimularea metabolismului si pentru a contribui la refacerea organismului dupa stari de oboseala sau letargie.

sursa: one
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

vitamine minerale anticorpi migdale vitamina e nuci chimen negru
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Wow.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1864 (s) | 34 queries | Mysql time :0.041860 (s)