News Flash:

Caderea parului poate fi prevenita mai simplu decat crezi. Care sunt alimentele care combat aceasta problema

27 Martie 2018
1317 Vizualizari | 0 Comentarii

Da, modul nostru de viata si in special cel alimentar determina aceasta neplacuta problema cu care toti oamenii se confrunta. Daca si tu lasi smocuri intregi in perie atunci cand te piepteni, nu esti singur! Aproximativ 80 milioane de americani, de ambele sexe, chelesc pe masura ce inainteaza in varsta.

Lucrul acesta se intampla fie ca urmare a afectiunilor autoimune, a diabetului, a deficitului de vitamine, a stresului sau a lipsei de somn. Exista totusi speranta! Cercetatorii ne arata ca este posibil sa ne indesim iarasi podoaba capilara prin schimbari ale alimentatiei, asa cum este prezentat in cartea ”Mancati pentru sanatate si vindecare”.

Citeste si Vitamina E - Beneficii pentru un par cat mai frumos si sanatos

SOMON. Parul si unghiile au nevoie de proteine pentru crestere si sanatate. De asemenea, este nevoie de proteina pentru a se produce keratina, o componenta esentiala a firului de par. Cele mai recomandate proteine sunt cele marine, somonul in special, datorita continutului bogat in acizi grasi si Omega 3.

Miere. Folosita ca tratament local, a fost dovedit ca mierea imbunatateste vadit aspectul parului rar, dupa numai o luna. Ea trebuie aplicata ca masca de par, o data la 2 saptamani, in proportie de 90% miere, 10% apa. Parul nu va mai cadea.

Nuci si seminte. Unele dintre cele mai promitatoare cercetari privind impiedicarea caderii parului la femei a fost lansata in ianuarie 2015, in Jurnalul de Dermatologie Cosmetica. Subiectii din studiu au primit un supliment nutritional continand acizi grasi omega-3 si omega-6 si antioxidanti, timp de 6 luni. Rezultatele au fost pozitive in proportie covarsitoare: dupa 6 luni, 90% dintre subiecti au raportat o reducere a caderii parului, 86% au raportat o ameliorare a cresterii parului, iar 87% au raportat un fir mai gros. Pentru a obtine rezultate similare, mancati nuci si seminte bogate in omega-3 si omega-6, cum ar fi nucile, semintele de in si uleiurile: de strugure, de floarea-soarelui si de susan.

Citeste si Aceasta masca benefica trebuie tinuta in par 15 minute

Spanac. In urma unui studiu, s-a constatat ca femeile cu deficit de vitamina D2 sunt mai predispuse la caderea parului.  De aceea, ele trebuie sa adauge spanac in dieta, fiindca este bogat in fier si vitamina C, care ajuta la absorbtia corecta a fierului. Serviti salata de spanac, cu oua si ciuperci, pentru a va asigura ca nu va va mai cadea parul.

Stridii. Sunt foarte recomandate, datorita continutului bogat de zinc. S-a constatat ca pacientii cu alopecie au un nivel scazut de zinc. Potrivit Institutului National de Sanatate, stridiile contin mai mult zinc pe portie decat orice alt produs alimentar. Alte surse alimentare de zinc: nuci, spanac, oua, seminte de floarea soarelui, mazare verde, germeni de grau, fulgi de ovaz si naut.

Uleiurile. Cele de dovleac, rozmarin si cocos vor fi o binecuvantare pentru scalp.

Algele. Un studiu recent a dezvaluit ca suplimentele care contin alge ajuta la oprirea caderii parului. Nu doar ca nu mai cade, dar devine si mai bogat, mai gros. Un alt beneficiu al consumului de alge este si faptul ca te scapa de matreata si alte probleme ale scalpului.

preluat de pe doctorulzilei

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

somon miere spanac stridii uleiurile
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Wow.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1820 (s) | 23 queries | Mysql time :0.013641 (s)