News Flash:

Ca sa nu te ia prin surprindere batranetea, specialistii spun sa incerci "impletirea degetelor"

9 Iulie 2018
489 Vizualizari | 0 Comentarii

Tatal meu a ajuns, acum o luna, la spital dupa un AVC. Dupa doua saptamani de reanimare, a venit acasa. Picioarele isi recapata mobilitatea si nu a mai fost nevoie de ajutor la ridicarea de pe scaun. Va sugeram cele mai bune metode de recuperare. Exercitii pentru talpi: Metoda prezentata este foarte veche, dar a devenit cunoscuta foarte recent. Exercitiul numit ”impletirea degetelor” este foarte eficient pentru recuperare. De asemenea, este eficient ca masura de profilaxie.
Sanatatea membrelor face diferenta intre scaunul cu rotire si miscarea efectiva a picioarelor. Daca faceti regulat aceste exercitii, puteti scapa de daunele provocate de-a lungul vietii.

Impletirea degetelor de la maini si picioare in pozitie sezut: Incepeti prin a va aseza pe sol sau pe un scaun.Indoiti-va piciorul stang in genunchi. Il veti sprijini pe genunchiul drept si veti apuca cu ambele maini talpa stanga. Urmatorul pas este sa va impletiti degetele de la mana dreapta cu cele de la piciorul stang. Trageti degetele de la piciorul stang spre genunchi si departati-le. Pozitia se va mentine timp de un minut dupa care veti repeta exercitiul cu celalalt picior. Culoarea talpii se va schimba, datorita intensificarii circulatiei sangelui.
In cazul in care va este imposibil sa impletiti degetele, puteti sa va apucati talpa piciorului. Dupa o saptamana de la exersare va puteti crea o tensiune asupra degetului mare de la picior. Tensiunea se creaza cu ajutorul degetului mare de la mana. Puteti sa cresteti durata de efectuare a exercitiului cu timpul.

Impletirea degetelor de la maini si picioare in pozitie culcat: Intideti-va pe spate avand sub cap, spate si genunchi suporturi suplimentare. Se vor indoi genunchii si se vor sprijini talpile de sol. Talpa dreapta se va sprijini in zona genunchiului stang in timp ce trageti genunchiul drept la piept. Cu mana stanga veti apuca talpa dreapta si o sa impletiti degetele strans. Va trebui sa trageti calcaiul drept spre piePt, in timp ce degetele se vor trage spre genunchi. Suplimentar, pentru a va intari fesele, ridicati piciorul stang cu genunchiul tras spre piept.
In acelasi timp, folositi mana dreapta pentru a va sprijini piciorul drept. Miscarile vor fi asemanatoare pentru celalalt picior. nu va speriati daca exercitiul va fi dureros. cu cat simtiti mai multa durere, cu atat este mai benefic pentru sanatatea dvs. De asemenea, este mult mai bine sa suportati aceasta durere mica decat sa aveti dureri in tot corpul.
Picioarele sunt cele care imbatranesc primele, deoarece ele sunt cel mai des solicitate. este foarte important sa aveti grija de sanatatea picioarelor prin exercitiile prezentate mai sus. Exercitiul se va face pentru recuperarea mobilitatii, dar si ca masura de profilaxie.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Wow.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1767 (s) | 34 queries | Mysql time :0.016203 (s)