News Flash:

Au anuntat compania de telefonie mobila ca baiatul lor a decedat si vor sa inchida abonamentul. Raspunsul pe care l-au primit...

10 Noiembrie 2017
1461 Vizualizari | 0 Comentarii

Un tata indurerat a primit cel mai dur raspuns de la o companie de telefonie mobila dupa ce acestia au refuzat sa rezilieze abonamentul fiului sau decedat.

Ben, in varsta de 14 ani, avea telefonul mobil la el atunci cand a sarit de pe un pod si s-a sinucis. Peter, tatal baiatului, a incercat sa rezilieze contractul pentru abonamentul fiului sau, insa a primit urmatorul mesaj: "Puteti sa vindeti telefonul si accesoriile pentru a plati taxa de reziliere".

Barbatul le-a raspuns si a publicat toata povestea pe pagina sa de Facebook. La scurt timp, aceasta conversatie a ajuns virala si imediat a fost contactat de compania de telefonie mobila care si-a cerut scuze si a reziliat contractul.

Insa intre solicitare si data rezilierii a trecut o luna. Peter spune ca acum el si sotia lui se gandesc sa-si faca abonamente la alta companie de telefonie mobila, dupa "compasiunea" pe care a aratat-o compania pentru tragedia lor.

preluat de pe antena 3

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.

tata indurerat facebook
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - Wow.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1804 (s) | 24 queries | Mysql time :0.031901 (s)