News Flash:

8 obiceiuri periculoase pe care toata lumea ar trebui sa le evite inainte de a merge la culcare

4 Ianuarie 2018
1256 Vizualizari | 0 Comentarii

Sanatatea noastra depinde de foarte multe lucruri, iar somnul este unul dintre cele mai importante lucruri care ne mentine sanatosi. In momentul in care dormim, corpul nostru lucreaza pentru a ne mentine o activitate optima a creierului si a sanatatii fizice.

In timp ce dormim, creierul nostru proceseaza informatii si se pregateste pentru ziua ce urmeaza. Corpul nostru are ocazia sa repare vasele de sange, sa sustina o buna functionare a sistemului imunitare si sa elibereze hormonii „buni”. Totusi, de cele mai multe ori, avem anumite ritualuri inainte de a merge la culcare, care ne fac rau fara sa ne dam seama. Iata care sunt acestea:

Citeste si Cel mai bun somnifer natural - Ce sa iei seara ca sa scapi de insomnie si dureri de cap

Mergi la culcare cu talpile reci.
Este bine ca inainte de culcare sa ai mereu talpile calde. Poti face acest lucru daca porti niste sosete groase sau daca faci o baie calda inainte sa te bagi in pat. De asemenea, poti sa-ti masezi usor picioarele pentru a-ti imbunatati circulatia sangelui. Senzatia picioarelor reci iti va intrerupe constant somnul si te vei trezi de multe ori pe perioada noptii.

Nu ai o rutina inainte de somn.
De ce este rutina atat de importanta? Rutina joaca un rol foarte important pentru ca in momentul in care avem un ritual inainte de culcare, creierul nostru se pregateste si el de somn.

Cafeaua consumata cu 4 ore inainte de culcare.
Cafeaua contine cofeina care cauzeaza insomnii si te tine treaz pentru o lunga perioada de timp chiar daca corpul tau este obosit.

Citeste si In ultimul timp, tot mai multi oameni se trezesc noaptea, in jur de ora 4.00. Explicatia e aceeasi pentru toti!

Anumite pozitii in care dormi.
Specialistii recomanda sa dormim pe partea stanga sau in pozitia unui fetus. Dormitul pe o parte permite creierului sa elimine oboseala care poate cauza boli precum Alzhaimer.
Pozitia fetusului este mult mai eficienta pentru femei decat pentru barbati si lasa coloana sa se odihneasca. Trebuie evitat dormitul pe spate sau pe burta.

Dispozitivele electronice tinute langa pat.
Nu este deloc sanatos daca folosesti telefonul mobil, tabletele sau laptopul inainte de culcare. Luminozitatea de la ecranele lor trimite semnale creierului care in anunta ca trebuie sa mai stea treaz. Este mai bine daca iti tii dispozitivele electronice inchise si departe de par pe perioada noptii.

Citeste si Incalta-te cu sosete umede inainte de a te baga in pat. Dupa ce o sa citesti motivul, o sa faci asa in fiecare seara

Consumarea fluidelor inainte cu o ora inainte de a merge la somn.
Nimic nu iti deregleaza somnul mai mult decat nevoia de a merge la toaleta. Cu totii stim cat de deranjant este sa te trezesti in toiul noptii si sa mergi la toaleta.

Dormitul pe o saltea de proasta calitate.
Calitatea saltelei pe care dormi este direct legata de calitatea somnului si de cat de energic si odihnit te vei trezi dimineata. Totodata, o saltea de proasta calitate iti poate afecta coloana vertebrala si astfel vei avea probleme cu spatele.

Mancatul inainte cu 2 ore inainte de a te culca.
Asteapta ma mult de 2 ore de la ultima masa pentru a merge la culcare. Daca faci asta, ii vei acorda suficient timp stomacului tau sa digere mancarea. Procesul de digestie ne tine treji, deci este mai bine daca nu mergem la culcare cu stomacul plin.

preluat de pe estisuperba

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  
Loading...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Wow.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1966 (s) | 34 queries | Mysql time :0.037636 (s)