News Flash:

7 exercitii usoare pentru a scapa de durerile de spate, gat si brate

19 Martie 2019
2495 Vizualizari | 0 Comentarii

Daca va petreceti cea mai mare parte a zilei de lucru pe un computer si apoi va petreceti serile deruland pe lucrurile de pe telefon, gatul, spatele si durerea bratului poate deveni o problema constanta. Un stil de viata sedentar afecteaza mult sanatatea dvs.: muschii pot deveni rigizi, puteti suferi amorteala si senzatiile de furnicaturi pot aparea in mod regulat.

Am ales cateva exercitii simple care pot ameliora durerea si rigiditatea gatului, a spatelui si a bratelor.

Gat si umeri

Lucrul la un computer sau chiar la distante lungi provoaca tensiune la nivelul gatului si al umerilor. Rezultatul – durere in muschi, tendoane si oase. Aceasta este o problema cu adevarat serioasa: in ultimul an in Marea Britanie, 30 de milioane de persoane au probleme din cauza durerii la nivelul gatului. Aceste probleme pot fi evitate doar prin efectuarea unor exercitii simple.

Intinderea gatului si a umerilor. Sprijiniti-va de o usa cu o mana, coborati-va capul si incercati sa ajungeti la celalalt umar cu barbia, apoi reveniti la pozitia initiala. Faceti 10 repetari. Nu incercati prea tare: ar trebui sa simtiti o caldura placuta in muschi. Apoi repetati cu celalalt brat.

Ameliorarea durerii si a tensiunii. Asezati-va langa un perete, astfel incat partea din spate a gatului sa atinga peretele, iar calcaiele dvs. sa fie la 3 centimetri distanta de perete. Relaxati umerii. Ridicati bratele in laterale si repetati de 10 ori. Bratele ar trebui sa atinga peretele in timpul acestui exercitiu.

Incheieturi

Pozitionarea incorecta a tastaturii si a mouse-ului si obisnuinta de a tine in mana un telefon inteligent tot timpul pot duce la furnicaturi si durere la incheietura mainii.

Daca ignorati aceste simptome si aceste senzatii neplacute, s-ar putea sa ajungeti la sindromul de tunel carpian. Dar exista exercitii pe care le puteti face pentru a usura tensiunea si pentru a preveni aceasta boala inainte de a incepe.

Cand va aflati la birou. Veti avea nevoie de 2 bile pentru maini si un burete. Utilizati buretele si bilele in timpul zilei de lucru. Acest exercitiu va ajuta articulatiile sa devina mai puternice.

Incalzire pentru incheietura mainii. Luati-va incheietura mainii si faceti 10 miscari rotunde cu ea, trasand cercuri cu mana, pastrand in acelasi timp bratul stabil. Repetati si cu cealalta mana.

Indepartarea degetului. Incepeti prin a conecta degetul aratator pe mana dreapta cu degetul aratator de pe mana stanga si trageti. Faceti acelasi lucru pentru toate degetele de pe ambele maini.

Spatele si fesele inferioare

Durerea la nivelul spatelui inferior si greutatea in picioare nu inseamna ca imbatranesti. Poate ca aveti un stil de viata sedentar si putin pana la nici o activitate fizica. Statul pe scaun timp de mai multe ore poate duce la sciatica – o conditie in care nervul dumneavoastra sciatic, care curge de la solduri pana la picioare, este iritat.

Medicii spun ca un stil de viata sedentar poate duce chiar la dezvoltarea celulitei. Pentru a evita dezvoltarea unei probleme grave sau a unui rezultat cosmetic negativ, puteti face exercitii simple de intindere. Acestea va vor imbunatati circulatia sangelui si va vor face sa va simtiti sanatosi si frumosi.

Exercitiu pentru birou. Asezati-va pe marginea scaunului si intindeti-l cu un picior inainte. Indoiti incet corpul spre picior. Nu exagerati: nu trebuie sa simtiti durere sau tensiune. Faceti 5-10 repetari si repetati cu ambele picioare.

Acest exercitiu de intindere va va ajuta sa usurati tensiunea in partea inferioara a spatelui si a feselor.

Exercitiu pentru acasa. Intindeti-va pe spate si puneti o perna sau o patura sub gat. Indoiti genunchiul drept si puneti glezna stanga pe ea. Piciorul stang trebuie sa fie chiar deasupra genunchiului piciorului drept.

Impingeti-va mainile in spatele coapsei drepte si trageti. Daca nu va puteti pune mainile in jurul coapselor, folositi un prosop. Nu ridicati fesele si incercati sa ramaneti in aceasta pozitie timp de 20-30 de secunde. Faceti doua repetari si apoi treceti la celalalt picior.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

exercitii gat exercitii articulatii
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Wow.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1604 (s) | 23 queries | Mysql time :0.010272 (s)