News Flash:

E incredibil ce a patit acest bebelus dupa ce parintii i-au dat un medicament pe care si tu il folosesti! Corpul a inceput sa-i arda dinspre interior spre exterior

12 Ianuarie 2017
401 Vizualizari | 0 Comentarii
Danielle, o tanara mamica din Marea Britanie, a avut parte de o experienta ingrozitoare, pe care a facut-o publica pentru a trage un semnal de alarma. Din cauza ca baietelul ei Finley, in varsta de un an si 3 luni, era racit, i-a administrat un medicament pe baza de ibuprofen, la indicatia unui doctor.

Doar ca medicul nu verificase in prealabil daca micutul este alergic sau nu la aceasta substanta. La doar 15 minute dupa administrare bebelusul a inceput sa se simt extrem de rau. Respira sacadat, incepuse sa aiba o febra foarte puternica iar pe pielea lui aparuse o iritatie rosie, care se raspandea si devenea din ce in ce mai puternica.

Speriati, parintii l-au dus de urgenta la un spital. „Era atat de rau incat, la un moment dat, ii curgea si sange prin gura. Ma uitam la asistente cum incearca sa faca tot posibilul pentru a-l salva. Medicii mi-au spus ca organismul lui practic ardea dinspre interior spre exterior. Organele ii cedau pe rand, iar iritatiile erau atat de grave incat bandajele trebuiau schimbate o data la fiecare doua ore. A fost oribil”, povesteste mama lui.

Ulterior baietelul a fost diagnosticat cu sindromul Stevens-Johnson. Din fericire totul s-a terminat cu bine iar doctorii au reusit sa il salveze. Danielle vrea sa traga acum un semnal de alarma si ii sfatuieste pe parinti sa nu le administreze medicamente copiilor fara o testare in prealabil.

marea britanie finley ibuprofen doctor febra spital
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - Wow.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2338 (s) | 35 queries | Mysql time :0.014553 (s)

loading...